Enerziaa viestintään!

Blogi viestinnästä, koulutuksesta,
asiakaspalvelusta ja myynnistä
– kaikesta mikä ilahduttaa ja vihastuttaa.

Blogi2018-12-05T16:32:24+02:00

Kriisiviestintä mediassa: Miksi toimittajahaastattelua kannattaa harjoitella etukäteen?

Kriisi, on se sitten yllättävä ja ennakoimaton tapahtuma tai hitaasti hiipivä tapahtumaketju, paljastaa armotta yrityksen laiminlyönnit, virheet ja viestintäosaamisen sekä sen, miten yrityksen johdolla on mediataidot hanskassa. Kriisitilanteessa tai uhkaavassa kriisissä on tärkeää tuoda oma [...]

By |8. toukokuu, 2019|Categories: kriisiviestintä|Tags: , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Kriisiviestintä mediassa: Miksi toimittajahaastattelua kannattaa harjoitella etukäteen?

15 vinkkiä esiintymisjännityksen hallintaan

Yritysten kesäjuhla, valmistujaiset ja kesähäät lähenevät, ja moni jännittää jo tässä vaiheessa puheen pitämistä. Nou hätä, minulla on hyviä uutisia: vaikka esiintymisjännitystä tai suoranaista esiintymispelkoa on vaikeaa täysin voittaa (jännittäminen on kehon normaali reaktio), voi [...]

By |2. toukokuu, 2019|Categories: äänensävy, artikulaatio, Esiintymisjännitys|Tags: , , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa 15 vinkkiä esiintymisjännityksen hallintaan

Joulutarina Postin asiakaspalvelusta – mistä palvelusta?

Posti tietää, miten asiat tehdään asiakkaalle vaikeaksi. Joululahjapaketti voi seikkailla yllättävään paikkaan, josta sen saaminen vastaanottajalle voi olla hyvin, hyvin hankalaa. Tämä on yhden postipaketin tarina. Asiakkaani lähetti minulle postipaketilla joululahjan. Se meni Kuruun, ja [...]

By |11. joulukuu, 2018|Categories: Asiakaspalvelu|Tags: , , , , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Joulutarina Postin asiakaspalvelusta – mistä palvelusta?

Markkinointi tarvitsee rinnalleen viestintää yrityksen koosta riippumatta

Kun aloittava yrittäjä tuo tuotteitaan ja palvelujaan markkinoille, taikasana on markkinointi. Mainostoimistosta tilataan ensimmäisenä verkkosivut, käyntikortit, esitteet ja muut materiaalit. Harvemmin tilataan markkinoinnin tai viestinnän suunnitelmaa tai viestintäpalveluja, vaikka juuri viestintätoimistojen tehtävänä on kehittää yrityksen [...]

By |12. joulukuu, 2017|Categories: Luokittelematon, Markkinointi, Markkinointiviestintä, Viestintä|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Markkinointi tarvitsee rinnalleen viestintää yrityksen koosta riippumatta
  • LpMESpFrmiw

Miksi ”Why” on (vieläkin) markkinoijan tärkein kysymys

Tunnettu bisnesguru Simon Sinek väitti aikanaan kuuluisassa TED-puheessaan, että asiakas ei osta sitä, mitä sinä teet, vaan miksi sitä teet. Miksi yrityksesi on olemassa? Mihin uskot, mitä haluat muuttaa? Mihin ongelmaan tuotteesi ja palvelusi tuovat [...]

By |1. joulukuu, 2017|Categories: Markkinointi, Viestintä|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Miksi ”Why” on (vieläkin) markkinoijan tärkein kysymys

Pakkaus voi luoda positiivista mielikuvaa brändistä – tai tuhota sen

Jokainen kuluttaja on varmasti joskus tuskaillut uuden tuotteen pakkauksen kanssa – on se sitten tiukkaan kovamuoviin pakattu pieni tekninen osa, silpuksi menevä halpisvessapaperi tai suikaleiksi irtoava alumiinifolio. Halpa on harvoin hyvää, joten kallista ostaessa odottaa [...]

By |28. syyskuu, 2017|Categories: asiakaskokemus, Brändi, Markkinointi, Tuotteistaminen|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Pakkaus voi luoda positiivista mielikuvaa brändistä – tai tuhota sen

Pin It on Pinterest

Share This