Koulutukset2019-03-18T14:29:52+00:00

Esiintymiskoulutukset ja kriisiviestintäkoulutukset

Laitetaan esiintymistaidot kuntoon Enerzian esiintymiskoulutuksissa! Harjoitellaan yhdessä valmistautumaan puhe-esityksiin rennosti ja kannustavalla otteella.

Aivan liian usein yrittäjän, asiantuntijan, myyjän ja asiakaspalveluhenkilön sanoma menee harakoille heikkojen esiintymis- ja vuorovaikutustaitojen tai ärsyttävien maneerien vuoksi, mikä on huono juttu bisneksen kannalta. Eikä vaisusti itseään ilmaiseva vaikuttajakaan vakuuta.

Hyvä uutinen on kuitenkin, että esiintymistaidot ja vuorovaikutustaidot ovat opittavissa samoin kuin mikä muukin taito. Jo puolen päivän videoitu valmennus antaa uutta puhtia sanalliseen ja sanattomaan viestintään.

Vakuuta ja vaikuta puhumalla -koulutus

Vuorovaikutteisessa Vakuuta ja vaikuta puhumalla -koulutuksessa opit laatimaan kiinnostavan puhe-esityksen ja vakuuttamaan yleisösi esityksen alusta alkaen mieleenpainuvaan loppuun saakka. Koulutus pidetään suomeksi tai englanniksi. Harjoitukset videoidaan ja saat niistä suullisen palautteen. 

Kenelle:

  • Asiantuntijat, esimiehet, yrittäjät, myyjät, projektipäälliköt, tutkijat, kouluttajat ja opettajat – kaikki, jotka joutuvat esittelemään yritystä ja sen tuotteita, hakemaan rahoitusta tai esittelemään projektin, hankkeen tms. tuloksia

Koulutuksen hyödyt:

  • Opit laatimaan viestisi ja esityksesi kohderyhmäsi mukaan
  • Osaat rakentaa innostavan ja vakuuttavan puhe-esityksen koukuttavasta aloituksesta mieleenpainuvaan lopetukseen saakka
  • Saat varmuutta esiintymiseen
  • Osaat hyödyntää sanatonta viestintääsi vakuuttavasti

Muut esiintymiskoulutukset:

  • Hissipuhe haltuun!
  • Puhe-esityksen rakentaminen
  • Asiakaspalvelutaidot kuntoon
  • Työhaastatteluvalmennukset
  • Esiinny luontevasti videolla -koulutus
  • Videotyöhakemus -koulutus

KRIISIVIESTINNÄN TEHOPÄIVÄ:
Miten viestit kriisissä tai sen uhatessa?


Ennakoinnilla ja oikeanlaisella viestinnällä voidaan välttää kriisin syntyminen ja sammuttaa pienet tulipalot. Kriisitilanteessa viestinnällä pyritään turvaamaan toiminnan jatkuvuus ja organisaation maine. Hyvin hoidettu kriisi voi jopa lisätä luottamusta yritystä kohtaan.

Kenelle: organisaation viestinnästä ja markkinoinnista vastaaville henkilöille sekä kaikille niille, joiden työhön kriisien hoito ja niistä viestiminen kuuluu, esimerkiksi yrityksen ylin johto, päälliköt ja turvallisuusasiantuntijat.

 Kurssin hyödyt:

  • Tiedät, mitä kriisejä organisaatiosi voi kohdata, miten näitä tilanteita voidaan ennakoida ja miten kyteviä kriisejä voidaan sammuttaa viestinnällä.
  • Osaat viestiä kriisitilanteessa sisäisesti ja ulkoisesti sekä sosiaalisessa mediassa.
  • Osaat valmistautua toimittajan kohtaamiseen ja tiedät, miten viestiä vakuuttavasti ja vaikuttavasti haastattelutilanteessa.
  • Saat varmuutta esiintymiseen kameran edessä.
  • Osaat hyödyntää myös sanatonta viestintääsi esiintymistilanteessa.
  • Tiedät, miten toimia myös kriisin jälkeen.

Tavoite:

Kurssin jälkeen osaat analysoida organisaatiosi potentiaaliset kriisitilanteet ja luoda kriisiviestintäsuunnitelman niiden varalle. Osaat viestiä kriisitilanteessa sisäisesti ja ulkoisesti sekä sosiaalisessa mediassa. Tiedät, kuinka toimia televisio-, radio- ja lehtihaastattelussa ja osaat vahvistaa organisaation luottamuspääomaa kriisin jälkeen oikeilla viestintätoimenpiteillä.

Muut Enerzian koulutukset:

  • Näin kirjotat napakkaa tekstiä verkkoon ja someen
  • Muutosviestintäkoulutukset
  • Esimiesten viestintäkoulutus
  • Sisäinen viestintä kuntoon!
  • Yrityskuvan / henkilöbrändin rakentaminen
  • Mediasuhteet ja median kohtaaminen
  • Pk-yrittäjän markkinointiviestintä

Soita ja kysy lisää koulutuspalvelujen sisällöistä – räätälöidään juuri teidän organisaatiollenne sopiva koulutus!
Eila Lokka, P. 050 575 1073, eila.lokka@enerzia.fi

Esiintymisreenan logo

Enerzia järjestää esiintymiskoulutuksia myös Esiintymisreenalla. Tutustu koulutuksiimme klikkaamalla logoa.

Pin It on Pinterest

Share This