Enerziaa viestintään!

Blogi viestinnästä, koulutuksesta,
asiakaspalvelusta ja myynnistä
– kaikesta mikä ilahduttaa ja vihastuttaa.

Blogi2018-12-05T16:32:24+00:00

Joulutarina Postin asiakaspalvelusta – mistä palvelusta?

Posti tietää, miten asiat tehdään asiakkaalle vaikeaksi. Joululahjapaketti voi seikkailla yllättävään paikkaan, josta sen saaminen vastaanottajalle voi olla hyvin, hyvin hankalaa. Tämä on yhden postipaketin tarina. Asiakkaani lähetti minulle postipaketilla joululahjan. Se meni Kuruun, ja [...]

By |11. joulukuu, 2018|Categories: Asiakaspalvelu|Tags: , , , , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Joulutarina Postin asiakaspalvelusta – mistä palvelusta?

Markkinointi tarvitsee rinnalleen viestintää yrityksen koosta riippumatta

Kun aloittava yrittäjä tuo tuotteitaan ja palvelujaan markkinoille, taikasana on markkinointi. Mainostoimistosta tilataan ensimmäisenä verkkosivut, käyntikortit, esitteet ja muut materiaalit. Harvemmin tilataan markkinoinnin tai viestinnän suunnitelmaa tai viestintäpalveluja, vaikka juuri viestintätoimistojen tehtävänä on kehittää yrityksen [...]

By |12. joulukuu, 2017|Categories: Luokittelematon, Markkinointi, Markkinointiviestintä, Viestintä|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Markkinointi tarvitsee rinnalleen viestintää yrityksen koosta riippumatta
  • LpMESpFrmiw

Miksi ”Why” on (vieläkin) markkinoijan tärkein kysymys

Tunnettu bisnesguru Simon Sinek väitti aikanaan kuuluisassa TED-puheessaan, että asiakas ei osta sitä, mitä sinä teet, vaan miksi sitä teet. Miksi yrityksesi on olemassa? Mihin uskot, mitä haluat muuttaa? Mihin ongelmaan tuotteesi ja palvelusi tuovat [...]

By |1. joulukuu, 2017|Categories: Markkinointi, Viestintä|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Miksi ”Why” on (vieläkin) markkinoijan tärkein kysymys

Pakkaus voi luoda positiivista mielikuvaa brändistä – tai tuhota sen

Jokainen kuluttaja on varmasti joskus tuskaillut uuden tuotteen pakkauksen kanssa – on se sitten tiukkaan kovamuoviin pakattu pieni tekninen osa, silpuksi menevä halpisvessapaperi tai suikaleiksi irtoava alumiinifolio. Halpa on harvoin hyvää, joten kallista ostaessa odottaa [...]

By |28. syyskuu, 2017|Categories: asiakaskokemus, Brändi, Markkinointi, Tuotteistaminen|Tags: , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Pakkaus voi luoda positiivista mielikuvaa brändistä – tai tuhota sen

Vaikuta, älä suututa sähköpostiviestinnällä!

Lomien jälkeen sähköposti laulaa, mikä tarkoittaa enemmän ja vähemmän onnistunutta viestintää sekä roskapostia pursuavaa lootaa. Sähköpostietiketistä on varmasti jauhettu kyllästymiseen asti, mutta en silti malta olla nostamatta esille muutamia asioita, joihin olen viimeisen kuukauden aikana [...]

By |6. syyskuu, 2017|Categories: Sähköposti, Viestintä|Tags: , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Vaikuta, älä suututa sähköpostiviestinnällä!

Käännä esiintymisjännitys positiiviseksi energiaksi!

Minulta kysytään usein, miten esiintymisjännityksestä pääsee eroon. Vastaan yleensä, että ei mitenkään, koska esiintymisjännitys on normaali kehon reaktio. Lähes jokainen jännittää esiintymistä, vaikka ei sitä myöntäisikään. Löydät tästä blogista muutamia vinkkejä esiintymisjännityksen taltuttamiseen. Lisää saat [...]

By |17. heinäkuu, 2017|Categories: Äänenkäyttö, Esiintymisjännitys, Esiintymistaito, Puheen pitäminen, Puhetaito|Tags: , , , , , , , |Kommentit pois päältä artikkelissa Käännä esiintymisjännitys positiiviseksi energiaksi!

Pin It on Pinterest

Share This